Obrazec za spremljanje učenja in svetovanja |
SSU 2 |
IZBERITE UDELEŽENCA/SVETOVANCA |
| |
|   |
| |
| |
| Nov udeleženec |
SPREMLJANJE UČENJA PO URAH IN PROGRAMIH |
Skupno število obiskov |
DATUM UČENJA | |
ČAS UČENJA | od : ure do : ure skupaj ur: |
|
UČNO MESTO | |
|
UČNA VSEBINA | |
NASLOV GRADIVA |
|
VRSTA GRADIVA (ustrezno označite) |
|
|
SVETOVALNA IN UČNA PODPORA PREKO MEDIJA
|
Možno je izbrati več orodij: a) spletna učilnica (npr. Moodle) b) video/avdio konferenca (npr. Zoom, Skype, MS Teams) c) socialna omrežja (npr. Facebook, Twitter) č) epošta d) telefon x) drugo (navedite):
Opombe:
|
Navodilo: NOVO SVETOVANJE je vsak stik svetovalca z udeležencem v živo ali na daljavo, preko katerega teče neposredno svetovanje, ki traja 15 minut in več. V kolikor se pri svetovanju učna vsebina (po šifrantu do vključno drugega nivoja) spremeni, se v aplikacijo to beleži z zaporedno številko kot NASLEDNJE NOVO SVETOVANJE. NOVA OBRAVNAVA je pripeta k zadnjemu svetovanju in je vezana na izbrano učno vsebino (traja lahko 15 minut in več).
Primer
Petra pride prvič v SSU. Z njo svetovalka opravi uvodni razgovor, ki traja 45 minut. Zatem se Petra želi učiti angleški jezik, svetovalka z njo opravi svetovanje, vezano na učno vsebino angleški jezik, ki traja 40 minut. Nato Petra nadaljuje s samostojnim učenjem. Za Vpis Petre je potrebno vpisati dve svetovanji, in sicer: 1. SVETOVANJE / 1. OBRAVNAVA (za uvodni razgovor) in 2. SVETOVANJE / 1.OBRAVNAVA (za angleški jezik)
Petra pride v SSU drugič, ko pride do svetovanja, vezanega na učno vsebino nemški jezik. Vpis je sledeč: 3. SVETOVANJE / 1. OBRAVNAVA (za nemški jezik).
Petra pride v SSU tretjič, ko pride do dveh svetovanj, ki so vezana najprej na učno vsebino za nemški jezik-nadaljevanje, nato pa na učno vsebino slovenskega jezika. Vpis je sledeč: 3. SVETOVANJE / 2. OBRAVNAVA (za nemški jezik-nadaljevanje prejšnje obravnave) in 4. SVETOVANJE / 1. OBRAVNAVA (za slovenski jezik).
|
|
Vnos nove obravnave |
Ime in priimek svetovanca:
Svetovalec:
SSU:
Zadnje svetovanje/obravnava: ni bilo še nobene obravnave.
Izberite št. svetovanja/obravnavo
Začni prvo svetovanje/obravnavo
Datum obravnave:
. .
Čas obravnave:
|
|
Tema obravnave |
uvodni razgovor učna vsebina po šifrantu drugo (npr. učenje učenja itd.) (navedite kaj):
|
|
Vrsta obravnave (en odgovor) | pred učenjem med učenjem po zaključenem učenju izbrane vsebine
|
|
Način obravnave (več odgovorov) | osebno po telefonu po elektronski ali navadni pošti po spletu (s spletnimi orodji, kot so spletne učilnice, video- in avdiokonference, družbena omrežja ipd.) drugo (navedite kaj):
|
|
Vsebina obravnave (neposrednega svetovalnega dela) (več odgovorov) | ugotavljanje interesov, učnih potreb in stopnje predznanja odraslih za določeno vsebino oziroma področje načrtovanje in spremljanje individualnega učenja odraslih pri samostojnem učenju motiviranje, spodbujanje in opolnomočenje odraslega za samostojno učenje svetovanje o uporabi gradiva, učnih virov in tehnologije pri samostojnem učenju posredovanje znanja o učenju, metodah in tehnikah učenja usmerjanje učnega procesa spremljanje napredovanja odraslih pri učenju drugo (navedite kaj):
|
|
Svetovalni pripomočki (več odgovorov) | načrt učenja uvrstitveni test znanja/spretnosti življenjepis (npr. Europass) učna gradiva drugo (navedite kaj):
|
|
Pridobitve in dosežki (največ trije odgovori) | preprečevanje socialne izključenosti zmanjševanje negativnih učinkov brezposelnosti dvig motivacije za učenje povečanje vključenosti v vseživljenjsko učenje povečanje učne uspešnosti zmanjševanje osipa drugo (navedite kaj):
|
|
Kraj in prostor izvajanja obravnave: | na sedežu organizacije zunaj sedeža, na dislokaciji zunaj sedeža, kot mobilna svetovalna dejavnost (npr. v drugi organizaciji, na daljavo itd.) zunaj sedeža, z informacijsko (info) točko
|
|
Ranljiva skupina (prevladujoča), kamor lahko uvrstite udeleženca (izberete lahko samo en odgovor po šifrantu): |
|
|